dinsdag 17 augustus 2010

Eten in Berlijn

Ik heb het lekkerste stuk vlees OOIT gegeten. Het was een rib-eye...hij was licht zwart aan de buitenkant en botermals van binnen. Ik kreeg hem zonder saus of dressing en het eerste wat ik ook dacht was; waar is de saus? Ook geen kruidenboter? Maar dit stukje vlees had verder niets meer nodig. Iedere toevoeging was een afbreuk geweest op de smaak. Ik ging bijna op het vlees zuigen, zó lekker was het. Op een gegeven moment was hij op. Dat was wel erg jammer ;-)
Had ik er maar een foto van gemaakt! Nu móet ik wel een keer terug! Ik heb hem gegeten bij:
http://www.juleps-berlin.de/
De hamburgers zijn trouwens ook geweldig. Het vlees smaakt écht naar rundvlees. Hoe doen ze dat toch? Mmmmm

Verder hebben we weer als vanouds lekker en erg goedkoop gegeten bij onze favoriete Indier Abirams. Tjokvol en 15 euro lichter verlieten we deze eettent. Een hoofdmaaltijd kost ongeveer 7 euro en de voorgerechtjes 3,50. De Cola wordt in halve liters geserveerd dus daar scoren ze ook weer punten mee. Als we naar Berlijn gaan, slaan we deze tent nooit over!
http://www.qype.com/place/56040-Abirams-Berlin

2 reacties:

Bill zei

Die burger was erg goed maar die Rib-Eye was echt een killer gewoon. Die tent zou de 'Fleishmeister' moeten heten! :)

Unknown zei

ooe die prijzen...... om van te watertanden

Daantje

Een reactie posten